Een nieuw album laat al tijden op zich wachten, maar Amy Winehouse heeft daar een reden voor. De zangeres lanceert een kledinglijn in samenwerking met Fred Perry. Het Britse label heeft de ietwat instabiele Amy aangetrokken omdat ze het merk al jaren draagt, meldt WWDFashion. "Bovendien heeft ze een unieke smaak die de historische referentiepunten van ons merk reflecteert,"aldus Richard Martin, marketingdirecteur van Fred Perry. De collectie bestaat uit 17 stukken waaronder retro mini-rokjes, capribroeken en vestjes in zwart en roze. Martin: "Amy`s input was cruciaal voor de proporties, pasvorm en kleuren." Vanaf oktober ligt de kledinglijn in de winkels. Bron: Telegraaf.nl vrijdag 12 maart 2010
Amy Winehouse lanceert kledinglijn
Een nieuw album laat al tijden op zich wachten, maar Amy Winehouse heeft daar een reden voor. De zangeres lanceert een kledinglijn in samenwerking met Fred Perry. Het Britse label heeft de ietwat instabiele Amy aangetrokken omdat ze het merk al jaren draagt, meldt WWDFashion. "Bovendien heeft ze een unieke smaak die de historische referentiepunten van ons merk reflecteert,"aldus Richard Martin, marketingdirecteur van Fred Perry. De collectie bestaat uit 17 stukken waaronder retro mini-rokjes, capribroeken en vestjes in zwart en roze. Martin: "Amy`s input was cruciaal voor de proporties, pasvorm en kleuren." Vanaf oktober ligt de kledinglijn in de winkels. Bron: Telegraaf.nl
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten