dinsdag 12 april 2011

Syb van der Ploeg In De Cel

Syb van der Ploeg

Syb van der Ploeg In De Cel

De Nederlandse zanger, componist en tekstschrijver, Syb van der Ploeg, is gisteren opgepakt door de politie. De politie kreeg een melding binnen dat er een ruzie had plaats gevonden tussen Syb en zijn vriendin. De zanger zei in RTL Boulevard het volgende: "Ze is nogal vurig, dus dat werd een beetje heftig". "Bij wijze van grap pakte ik haar op en gooide haar over mijn schouder. Ze werd heel kwaad en trok me aan mijn haren. Ik duwde haar naar beneden en zei: nou moet je ophouden." Volgens Syb was de ruzie al uitgesproken voordat ze thuis waren. Toch kwam de politie langs om verhaal te halen over zijn ruzie. "Ik zit op bed, er wordt op de deur gebonkt en ik word door twee agenten van mijn bed gelicht". Hij vervolgde: "Toen werd ik de cel ingeduwd, zonder ook maar mijn verhaal te horen." "Er is niemand die aangifte heeft gedaan, er is een tip geweest." Wie weet krijgt dit nog een staartje! [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=87KiVfRapH4[/youtube] bron foto: Flickr

Geen opmerkingen:

Een reactie posten